H&M niepodważalnie staje się coraz ciekawszą marką odzieżową. Co sezon zapraszając do współpracy wielkich kreatorów, pozwala nam zaczerpnąć mody z wyższych półek, po przystępnych dla nas cenach. Tworzy coraz ciekawsze projekty a wraz z nimi bogate i interesujące kampanie reklamowe poprzedzające każdą nadchodzącą kolekcję.
Twarzą jesiennej kampanii H&M została Lana Del Rey. W sesji zdjęciowej autorstwa Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin’a ukazała nam się nieco spokojniejsza, w zdecydowanie łagodniejszym wcieleniu. Wokalistka przyciemniła włosy i postawiła na łagodniejszy make-up. Dzięki zabiegom mistrzów od wizerunku, utworzyła spójny wizerunek rewelacyjnie współgrający z ubraniami szwedzkiej marki H&M.
Utrzymana w klimacie lat 60-tych kolekcja, składa się głównie z dzianin i miękkich swetrów w pastelowych barwach, które otulą nas w jesienne, chłodne i długie wieczory. Nie zabraknie również wszechobecnych legginsów w nadruki i ultrakobiecych sukienek, podkreślających kształty. Całość dostępna będzie w sklepach sieci na całym świecie już od połowy września.